• Log in or sign up for an account here: https://www.sythe.org/login

PlayerAuctions Issues Resolution Thread

Thanks a lot for the heads up, I'll ask an agent to take care of it ASAP.
Hi,

Lately all of my completed orders are showing up under Reserved instead of under Available funds. How come I am no longer receiving the funds under ‘Available’ immediately like before? Seems like something changed very recently.
 
Last edited:
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
Hi,

Lately all of my completed orders are showing up under Reserved instead of under Available funds. How come I am no longer receiving the funds under ‘Available’ immediately like before? Seems like something changed very recently.
Hi Zirak. Is there any chance you could have set up the offers with after-sale protection? I know you are already familiar but just in case; it's all I could think of at the moment. And no, don't worry, there are no recent changes with offer structures and setup.

Could you please PM me one of your order IDs? I will check.
 
New rules.
If the game is not popular your level is 0.

You are waiting for money 14+ days, no thanks.
I have been working since 2019 and now I am looking for a new site.
U5eqL2U.jpeg
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
i thought i also share my experience here.so on 3rd of August one buyer bought warzone account from me on PA and yesterday he opened dispute saying account is baned and wanted his refund.So, he used accounr for almost a month , baned it and opened dispute.The player auction dispute guy gave him favour and i lost my account and money plus i have to give $25 as penalty.now here you can see whats the problem with PA.a guy using account for a month and noone knows what he did with account in this whole month to get it baned since everyone knows Warzone is full of cheaters.I mean how can they just give him favour when he used account for almost one month and get it baned ???? if it were ban in 1-2 or 3 days then i would have understand but here the buyer played from 3rd August till yesterday.can you beleive this ????
Hi Xlib. Since you replied here, I will post my reply to your PM here instead.

I'm sorry but as per checking with our team, there was no evidence provided from your end that the ban was due to the buyer and not you; no assistance was given to your buyer.

We also have a growing amount of reports against you from different buyers and this is used to consider the conclusion for some of your cases, especially in instances when you did not provide evidence/assistance.

If you have anything further to add to your case, please email our team immediately. Otherwise, if your goal is to sound off, I understand and respect that and this is the only bit I can provide.
 
Hello

Greetings from PlayerAuctions!

May I have your transaction ID of the skrill payment please?

Im not quite sure about the transaction id because i can't login to my skrill account due to suspended account, so i have to wait 72 hours.

Can you check if the payment went throw ?

Thanks.


I PAID VIA SKRILL ACCOUNT NAME - [email protected]
My friend that did this payment no longer has a active password to the account, the ammount that we paid was 15 dollars.

Are you guys fucking with us or something ? You put this huge penalty for canceled order and now expect us to wait 4 weeks for it to be solved after the payment is done ?
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
Hello

Greetings from PlayerAuctions!

May I have your transaction ID of the skrill payment please?

Im not quite sure about the transaction id because i can't login to my skrill account due to suspended account, so i have to wait 72 hours.

Can you check if the payment went throw ?

Thanks.


I PAID VIA SKRILL ACCOUNT NAME - [email protected]
My friend that did this payment no longer has a active password to the account, the ammount that we paid was 15 dollars.

Are you guys fucking with us or something ? You put this huge penalty for canceled order and now expect us to wait 4 weeks for it to be solved after the payment is done ?
Hello Makongas, I'm sorry that this is taking some time. This was first communicated with us last Friday but it's hardly 4 weeks. The reason your ticket got stalled is because our team needed to find your Skrill payment to us and for that, we need the Skrill payment transaction ID/number. Skrill payments are not automatically connected to your PlayerAuctions account; our accounts have hundreds of transactions on a daily basis and we need transaction IDs to find the one you made specifically.

I am now handling ticket 1152835 where I escalated the matter to our finance team, we will find your payment using the email address you provided that was on the Skrill account you used to pay.

Also, your account was never suspended with us, I checked and there is no suspension history.

In any case, I will get back to you about this as soon as I can.
 
Hello Makongas, I'm sorry that this is taking some time. This was first communicated with us last Friday but it's hardly 4 weeks. The reason your ticket got stalled is because our team needed to find your Skrill payment to us and for that, we need the Skrill payment transaction ID/number. Skrill payments are not automatically connected to your PlayerAuctions account; our accounts have hundreds of transactions on a daily basis and we need transaction IDs to find the one you made specifically.

I am now handling ticket 1152835 where I escalated the matter to our finance team, we will find your payment using the email address you provided that was on the Skrill account you used to pay.

Also, your account was never suspended with us, I checked and there is no suspension history.

In any case, I will get back to you about this as soon as I can.

It appears like there’s delays in ACH deposits, for this entire week I’ve only received one disbursement on Wednesday. Would you be able to look into this?
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
It appears like there’s delays in ACH deposits, for this entire week I’ve only received one disbursement on Wednesday. Would you be able to look into this?
Sure thing, I'm sorry about this and thanks for the heads up. There was one actual delay but that was before October 10, some operational delay might have spilled over to this week and I'll have this thoroughly checked.

Thanks, Zirak.
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
PlayerAuctions support on Sythe will be temporarily unavailable from October 28 to November 1, 2022.

Our direct and official support line is: [email protected]

For additional ways to contact us, you may send a PM on our socials:
PlayerAuctions
https://twitter.com/PlayerAuctions

Support efforts will resume on November 2. We're always away from Saturdays to Sundays.

Thank you!
 
Hello, i just want to show how scammy this website is -

Buyer bought the account for 250 USD FROM ME, and details did not matched, so he opened a dispute.
After a dispute he asked for 25 euros refund instead of 250 so i got left with 235 USD AFTER SELL, we both agreed.

I PMED TO A ONE OF THE SUPPORT AGENTS SO THEY COULD FIX THIS BEFORE ITS TO LATE AND ASKED THEM TO CHECK IF IT GOING TO MY SIDE -
85870edb2924c1a6e5d680458f98be5a.png

Screenshot - 85870edb2924c1a6e5d680458f98be5a - Gyazo

Later on i escalated a dispute, so i could get my money faster, and guess what ?
PlayerAuctions support refunded the buyer with 250 USD full ammount and left me with nothing.

I would like to report this and want it to get fixed as soon as possible

68ebb5ff090726172e95312443ba7684.png


DISPUTE -
21428d6349d75c1c226303d6a6849fb7
21428d6349d75c1c226303d6a6849fb7


Screenshot - 21428d6349d75c1c226303d6a6849fb7 - Gyazo

85870edb2924c1a6e5d680458f98be5a
606447e4233b96e3dfe5a390cbdf5211


68ebb5ff090726172e95312443ba7684
 
Last edited:
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
Hello, i just want to show how scammy this website is -
Hi Makongas. Actually, it's in the order where we found a scam pattern. I'm sorry if this isn't the decision you wanted, but when this order was escalated to us, our team discovered you were reselling the account — regardless of the fact that you and the buyer agreed to a refund of only 25 USD, the order had to be closed as a full refund to protect him/her.

I'm sorry, this decision is irreversible. You may recover the account back now but it may no longer be resold on the site.
 
GFX Forum Participant
<3 n4n0
Christmas 2025
Discord Verified
Extreme Homosex
Gohan has AIDS
Member of the Quarter Winner
Poképedia
Potamus
Supporting Business
Sythe Awards 2025 Winner
Sythe's 20th Anniversary
With the sincerest respect to all PA representatives,

I have tried to register an account on your site. I tried 2 times and both accounts were immediately terminated.

I assume this is either due to my China IP address or VPN IP address and your fraud prevention system falsely flagged the accounts.

Please can one of your support agents reach out about this? I am somewhat of a digital nomad so do not have an endless amount of phone numbers etc to use to sign up. It would be great if you could remove the termination from one of my accounts I made, so I can trade on your platform.

Best regards,

Liam
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
With the sincerest respect to all PA representatives,

I have tried to register an account on your site. I tried 2 times and both accounts were immediately terminated.

I assume this is either due to my China IP address or VPN IP address and your fraud prevention system falsely flagged the accounts.

Please can one of your support agents reach out about this? I am somewhat of a digital nomad so do not have an endless amount of phone numbers etc to use to sign up. It would be great if you could remove the termination from one of my accounts I made, so I can trade on your platform.

Best regards,

Liam
Hi Liam, thank you for the kind sentiments.

That indeed explains why the account is being denied — our system declines accounts found to be behind a VPN service and we also do not allow VOIP numbers. We can only accept native IP addresses with actual mobile numbers.

I'm very sorry that this affects your preference for privacy negatively, but this is something we cannot waive as native IP and mobile numbers are an integral part of our user activation in ensuring we stick to our policy of 1 account = 1 user/household. If this continues to be difficult for you, it may be best for you to try other website options for the time being.

Let me know if you have other questions, I can always check how to help with them.
 
Runescape Gamblingrunescape gambling
Back
Top