@vaandark:
Hello there. I was able to check on order 5016228, and the reason you got a refund and the order was closed is because your seller on the site was suspended for an offense. Our team had to close the order.
-----
@Nights Watch:
Could you check again if you already have the payment? We're having delays last week. If you still don't have it, I sincerely apologize — please send me a PM that includes the order ID.
-----
@Xier0:
I'm very sorry this happened to you. I have resent the account info to your buyer. Please PM me if you need further help on this.
-----
@MuaVbucks123:
Hello again. I checked on your account, tinhhai123, but the payment account is still in PayPal. Please email
[email protected] using your PA registered email address, they can change this for you by making a quick 3-5 minute phone call.
-----
@Ramza:
I'm sorry but for order 4999699, this has already been decided in favor of your buyer. The reason for that is because he was able to prove that you were not able to allow him to change the email address on the account, a necessary process for buyers to take control of the account. I'm afraid I can no longer reverse the refund process. If you have further concerns or questions, please send me a PM.
-----
@Neopanama:
Thanks for the heads up, I'll be checking your PM very soon. For concerns like these, it would be best to also send a copy of your request to
[email protected] — that way, if they get to your concern first, your request can be handled much faster.
-----
@InvasionOS:
There should be no restrictions in changing your disbursement, Invasion. Would you like me to check what your current disbursement method/account is? Please send me your username so I can inform you and provide assistance as necessary.
-----
@WooWoo:
Hey there, terribly sorry about that. I have raised the priority of your case and asked an agent to take care of it. Sorry for the long wait you had to go through.
-----
@playontop:
Hello again. I'll be checking your PM very soon (if you have one). Our finance department had to extend an extra day due to the huge number of orders, but there might be delays again after that. Anyway, I'm really sorry for the erratic scheduling. We're having issues normalizing the sked back to it's usual form but we should be able to starting this week.