• Log in or sign up for an account here: https://www.sythe.org/login

PlayerAuctions Issues Resolution Thread

Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
@PlayerAuctions

I received an “Action Required for Disbursement” email, but I have never changed any disbursement details for nearly a year, and had been receiving my disbursements fine up until last Friday. I haven’t received todays disbursement. Could you please advise if this was an email sent in error, or is there truly an issue with the disbursement?

I tried re-updating the disbursement account to the exact same ACH details I have on it right now, but it wouldn’t let me change it and kept saying to try after a few hours.
Hi again, Zirak. Our team ultimately found no issues and your orders are correctly being disbursed to your ACH account. I have already reported the incident so they could look into this, but your disbursement is fine and the email is an isolated issue (which they will look into and fix - thanks for reporting it again).

Let me know if there's anything else you'd like us to check; sorry for any concerns with this.
 
Hi again, Zirak. Our team ultimately found no issues and your orders are correctly being disbursed to your ACH account. I have already reported the incident so they could look into this, but your disbursement is fine and the email is an isolated issue (which they will look into and fix - thanks for reporting it again).

Let me know if there's anything else you'd like us to check; sorry for any concerns with this.
Awesome, thanks for the quick response.
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
@PlayerAuctions you guys need to stop delaying my payments. i feel its on purpose at this point, i have $5k waiting still, im going to open a dispute
Hi VirtGold, I'm sorry but there really is a delay last week. It's being worked on this week. Please send a follow up request on your ticket; our finance team is already going through everything and they will be able to see this.
 
Hi VirtGold, I'm sorry but there really is a delay last week. It's being worked on this week. Please send a follow up request on your ticket; our finance team is already going through everything and they will be able to see this.

i have done those tickets twice, i have to open a ticket everytime i want to request getting paid? nonsense.
 
<3 n4n0
Extreme Homosex
Gohan has AIDS
Heidy
Hey... this isnt a fun rank
Homosex
Lawrence
Nitro Booster
Not sure if srs or just newfag...
Potamus
St. Patrick's Day 2024
Summer 2022
Two Factor Authentication User
Valentine's Day 2023
Wait, do you not have an Archer rank?
Wubba Lubba Dub Dub
i have done those tickets twice, i have to open a ticket everytime i want to request getting paid? nonsense.


They charge you a fee every time you make any kind of mistake. Funny how they always ask for patience and understanding when they are fucking up right?
 
You don't need to, these should be automatic and I'm sorry that you had to. I replied to your ticket to ask for an alternative, please check when you can.
i have replied to both in under 10 minutes, can i please get paid now before weekend hits and you guys disappear?
 
Yup, I have done the same previously, but the ticket is now with our finance team and I have been monitoring it; I will ask for a follow up.
hi, i have opened a dispute and still i did not get my funds and same thing as the previous 4-6 times
 
I will follow it up with the team Virtgold. My apologies that it's happening again.
i still haven't recieved and this is the 2nd week, please urgent.
 
Hello. My name is Gabriel and a very unpleasant situation happened to me.
I recently started selling on PlayerAuctions and, at the first moment of registration, I had problems registering my bank details. You guys supported me and it got fixed.

I made three sales during this period and everything went smoothly. I was about to receive the money from the first sale between yesterday and today.

Yesterday, after I made the third sale, my account was suspended for no reason. I did NOT provide any external data, I just gave the necessary support to the buyer who was in doubt.

I contacted support and they said my account has been permanently suspended and they won't come back with the decision. I WAS NOT GIVEN ANY REASON AS TO WHAT I DID TO MAKE THIS HAPPEN.

I am not receiving any money from my sales and I am also being harmed by wasting my time trying to resolve this uncomfortable situation.

I ask you to please look at my situation. What is happening to me is a mistake.
I'm an honest guy and I've been working with Runescape for years and I've never had a problem like this that left me so upset and frustrated.

If the situation is not resolved, instead of becoming a PlayerAuctions sales partner, I will have to file a lawsuit with my lawyer. I really didn't want that to happen as I had a lot of plans to sell on PlayerAuctions. But I really don't know why this injustice is with me.

Thank you very much for your attention in advance and I hope that my problem is solved. I didn't mean to harm anyone and I'm very sorry that this is wrongly happening to me.
Really my intention is only to sell on the platform and without causing any inconvenience, but i'm feeling completely wronged by this situation


I am waiting for an answer.

Nick PlayerAuction: ChavesG

Email: [email protected]

Ticket Number: #1284138
 
Last edited:
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
i still haven't recieved and this is the 2nd week, please urgent.
Really sorry, I'm speaking again to them today about this. I will get in touch with you immediately if they need anything.

(Update) I'm sorry but your current disbursement method is experiencing delays and this may be processed by next week. Would there be any chance you can use a different disbursement option for now? I really apologize about this.

---

Hello. My name is Gabriel and a very unpleasant situation happened to me.
I recently started selling on PlayerAuctions and, at the first moment of registration, I had problems registering my bank details. You guys supported me and it got fixed.

Nick PlayerAuction: ChavesG

Email: [email protected]

Ticket Number: #1284138
Hello Chaves. I'm sorry but your account may no longer be reinstated. Our staff found plausible evidence that you used a duplicate account to conduct offsite trades with other users. Kindly note that the connection was confirmed. I'm unable to handle this specific case so in case you have other things you'd like to ask about the matter, please reply to your open ticket with us.
 
I am really VERY disappointed. I did not do it. I'm saying you have to listen to those who are being wronged UNFAIRLY. You can look at my documentation, look at the inbox of the messages I talked to the last buyer I helped because I was IN DOUBT about buying.
I'm sorry, but if this isn't resolved I'm being accused of something I didn't do. It does NOT make sense for me to be punished for a very poorly done "analysis".

This is the first account I opened on playerauction, how would I have two accounts?? I made three successful sales without any complaints, I gave support in order to start growing on the platform and make more sales. I even said in the ticket that if necessary I will send my documentation to you. Dude, you guys HAVE to look at this better. I really am being wronged.


And now? How do you prove that I'm doing this? How am I to prove but my man's word that I didn't do this?
Man, this is so absurd I can't even believe it's happening to me.


I was happy, about to receive my first sale and I had the disappointment of having everything blocked. Now I don't receive the 3 accounts I sold and I'm totally injured by something I didn't do?

Dude, I'm asking you please, I don't want confusion. See and analyze my situation, I'm MAN enough and I wouldn't be wasting my time here if I wasn't feeling totally wronged.


The first thing I did before opening an account with you was reading the contract terms. How would I not know that you CANNOT open two accounts?
This is so wrong man.
Being accused of something you didn't do and being hurt for it is frustrating.
 
Last edited:
Fixed my account being unfairly permanently banned. I hope no one goes through this situation.

I would like to place on record my most sincere thanks to Richard Ibanez (Senior Community Specialist).

He gave me all the support and support at this moment that I needed the most and I am very grateful for that! May God bless your work and help more people.
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
Fixed my account being unfairly permanently banned. I hope no one goes through this situation.

I would like to place on record my most sincere thanks to Richard Ibanez (Senior Community Specialist).

He gave me all the support and support at this moment that I needed the most and I am very grateful for that! May God bless your work and help more people.
Hi ChavesG, Richard here. Sorry I mistook you for coming from Reddit, it was Sythe to begin with.

Thank you very much again for giving me the chance to resolve the matter. I am truly sorry again for the ordeal you have to go through, I really appreciate your patience. God bless you too, always!
 
Tier 1 Prizebox
Two Factor Authentication User
https://i.imgur.com/RLEOksE.png
I made a sale on playeractions, delivered the gold and the buyer gave the gold to someone else claiming it was me (rsn is not the same)but the rsn is not the same and in my ad it says that we don't ask for gold backand yet you gave the case in his favor
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
https://i.imgur.com/RLEOksE.png
I made a sale on playeractions, delivered the gold and the buyer gave the gold to someone else claiming it was me (rsn is not the same)but the rsn is not the same and in my ad it says that we don't ask for gold backand yet you gave the case in his favor
Hello Obadias. I'm very sorry but I cannot reverse the decision for this. The buyer was able to prove he was asked to trade back gold during the time of your trade — it appeared the gold was being taken back and later, the transaction being purported to not have been initiated by you as the seller, but the timing of the event supports the buyer's claim.

Please write to [email protected] — I cannot supersede the decision made for this.
 
Tier 1 Prizebox
Two Factor Authentication User
does not make sensetwo equal disputes were opened, one was in my favor and the other was for the buyerboth being the same situationwhere the buyer gave the gold delivered to him to someone else and blames meas you can see in that orderhttps://i.imgur.com/fWH1JbQ.png
 
Runescape Gamblingrunescape gambling
Back
Top