• Log in or sign up for an account here: https://www.sythe.org/login

PlayerAuctions Issues Resolution Thread

@Typecek:
You were suspended because you were caught reclaiming already sold RuneScape accounts. You seem aware of this if you're saying we could have done it to the account before or that you don't expect any solutions; and yes, there won't be any since this is final I'm afraid.

Where will go the 350$ that you are now in keep of? I want you to return that money to the buyer and I want to see the proof of it. Then I will take back the account I sold to him.
Now you have a chance to prove that you are not any shady company.
 
why order disputes status failed ? I didn't received money in skrill !

Disbursement has been denied by your payment gateway or waiting for verification. For more details, contact our customer support at support.playerauctions.com.

Order ID: 5911605
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
@MichaelBis:
Hi there. Your Skrill account seems non-verified. Even if you were already able to receive funds on it, Skrill accounts can get non-verified after some time. Please check on this:
A new way to verify your Account | Skrill

You may need to contact them to ask for it to be verified. Once it's verified again, send me a PM here so I can release the funds for order 5911605.
 
Playerauctions still in keep of 350$ thats not theirs, they havent returned it to the buyer nor me ... Accused me of reclaiming accounts while I didnt claimed any and suspended my account right after 350$ was sent into their hands. This is real sueable stuff
 
Playerauctions still in keep of 350$ thats not theirs, they havent returned it to the buyer nor me ... Accused me of reclaiming accounts while I didnt claimed any and suspended my account right after 350$ was sent into their hands. This is real sueable stuff
They probably do this to sellers with low number of orders ... BEWARE USING PLAYERAUCTIONS
 
  • Username or email address on PlayerAuctions
  • Rippzor
  • Ticket and/or Dispute number
  • 414153

    Since almost two weeks I'm waiting for phone number change without any actions made (used old account which had phone number I used years ago). It starts to look a bit suspicious to me because it prevents me to withdraw balance I have on my account from recent transaction...
 
  • Username or email address on PlayerAuctions
  • Rippzor
  • Ticket and/or Dispute number
  • 414153

    Since almost two weeks I'm waiting for phone number change without any actions made (used old account which had phone number I used years ago). It starts to look a bit suspicious to me because it prevents me to withdraw balance I have on my account from recent transaction...
Same issue here
 
The state of Playerauctions has been absolutely embarrasing. Taking a month to update a phone number. Wondering how long this website will be up for.
 
6001024
Oldrs123
We regret to inform you that your payment to PlayerAuctions has been declined.

If you wish to place another order, we advise you to use GoCoin as your payment method. Through GoCoin you will be able to pay with Bitcoin, Litecoin, Dash, or Bitcoin Cash.

The information on my personal details and credit card match up. Payment went through as it says on my app. Would like to know why this is happening.
 
<3 n4n0
Easter 2020
Heidy
Tier 1 Prizebox
@PlayerAuctions @Oldrs123 tried to buy one of my accounts and his payment got declined , and actually few others got their payment declined too and they were charged for it and they are waiting for refund even though all of them have confirmed their identity and verified their payments , but playerauctions keeps declining payments and suggesting to use bitcoins .
can you please help .
 
Last edited:
Username: CookieMuffins
Order ID: 5954127
Ticket Number: 420966

I sent my payment via USDC via Coinbase but 25 minutes after the payment was completed the order was never updated to pending delivery. I filed a ticket over a week ago. I received one response 5 days ago that offered to either refund me via crypto or as site credit. I said site credit would be fine, but I have not heard anything in 5 days despite numerous requests for any follow up.

Thanks in advance for your help.
 
Hi, i was wanting to purchase an account on Playerauctions but everytime i wanted to purchase the account ($425.05) it keeps getting declined, im currently paying with my debit card but seller keeps insisting to use Bitcoin.. Only issue is my bank will not allow Cryptocurrency. Please help.

Login on playerauction: Chodechade
Wizard-shop: Zerk/ Berserke...

RuneScape - Old School - Main OSRS Server

Apr-19-2020 12:05:14 AM

Order ID: 6000015

*** Also i got verified on Skrill but the max deposit they are letting me deposit is $180?? It also says due to Visa restrictions they are not letting us "Will you use the money for fantasy sports, online poker, online casino, sports betting, horse wagering or online lottery?".
 
Last edited:
<3 n4n0
Easter 2020
Heidy
Tier 1 Prizebox
this is really frustrating as a seller too... same issues to many people .
 
I wonder why sythe still supports them? Looks like they're scamming more than actually doing business lately. It's been exactly a month today and i've had 2 replies and still no number changed. These people deserve an explanation for your horrible and embarrasing support @PlayerAuctions
 
<3 n4n0
Easter 2020
Heidy
Tier 1 Prizebox
i don't agree with you saying they scam , i have been working on playerauctions for 2 years as a seller , and lots of clients buying from me and are very satisfied , but i do believe that they need to upgrade there system in lots of areas .
 
i don't agree with you saying they scam , i have been working on playerauctions for 2 years as a seller , and lots of clients buying from me and are very satisfied , but i do believe that they need to upgrade there system in lots of areas .

Seeing as they've previously closed 2 of my support tickets without an answer and the third one has been open for a month, i'm a relative new seller with around 50 auctions. I don't see how it will take a whole month to change a phone number after all the required documents have been sent.
 
Hello, I have been trying to get two order payments verified. I submitted all required information requested in both tickets, the order numbers are 6004566 and 6004115. Both payments have processed without issues on my end and are pending a response from your end.
 
Le
RsProd
Shitting Rainbow
UWotM8?
@Rippzor:
Sorry for the delay with this, I've now asked an agent to take care of it.

-----

@Oldrs123 and @Wizard-shop:
I'm very sorry about this order; the payment was declined due to the usual security flags and considerations made by our system. Unfortunately I can't suggest anything on this other than to try Skrill or BTC as a payment, since Google can be easily declined.

------

@sds1:
Hey there, sorry for the delays with that. I've now requested a coupon for your refund and I wrote to you about that in your ticket. I will also be sending you the coupon refund via the ticket.

-----

@Joelniebla:
Hello. I'm sorry I won't be able to bypass the restriction for this, it's getting declined due to security reasons. As for your Skrill, the limitation is with your Visa. Try using a different funding source or contact them to ask for more verification options. It's very likely you haven't fulfilled their requirements for a full verification yet.

-----

@Vectiv:
I've now asked our staff to take care of orders 6004566 and 6004115, sorry for the delay.
 
Runescape Gamblingrunescape gambling
Back
Top