|
||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Tutorial - Hoe download/update ik RSBot en voeg ik scripts toe?
(Created in Dutch because people who are dutch maybe not understand the english Tutorial's) PART 1; Introductie, Downloaden, Botten! Hallo, In deze Tutorial ga ik je vertellen hoe je RSBot kan downloaden/updaten. Het is vrij simpel alleen zitten er een paar installatie's aan vast. Als eerste registreer je jezelf van het RSBot Forum. Activeer je account en download de RSBot Client. Dit doe je de door te klikken op de 'download' knop in de werkbalk van RSBot. Nu wordt je doorgelinkt naar een website, hier moet je klikken op de pop-up wie vraagt of je het bestand wilt downloaden. Doe dit gewoon, het is geen virus. Eenmaal wanneer je de RSBot Client hebt opgeslagen moet je hem openen. Doe dit gewoon door op het 'RSBot ***.*.jar' file te klikken (met de ***.* bedoel ik de versie). Nu opent hij RSBot, maar je bent nog niet klaar. Je klikt nu op 'Run Script', hij gaat nu vragen of je een account wil aanmaken. Doe dit gewoon door je RuneScape Inlogs intevullen. Als het goed is werkt je RSBot Client nu ![]() Happy Botting! PART 2; Updaten. Als je RSBot wilt updaten is dat vrij simpel. Wanneer er een update voor RSBot is komt dat automatisch in je beeldscherm te staan. Nu vraagt RSBot of je naar een nieuwe versie wilt upgraden. Kies natuurlijk voor ja. Nu sluit de oude versie van RSBot en opent de geupdatete versie in een nieuw venster. Wanneer die geupdate is kan er van alles gebeurt zijn (nieuwe scripts, ingame updates, system resets, etc). PART 3; Scripts toevoegen. Dit onderdeel van de Tutorial is het moeilijkst. Je kan pas nieuwe scripts toevoegen als je 'Java JDK' op je PC hebt. Als je bij google intypt 'Java JDK downloaden' klik je op de eerste link, en dan klik je op de 4de download (de 4de kolom). Nu installeer je Java JDK en doe je alles wat Java JDK vraagt. Hierna kan je scripts toevoegen. Zie je een leuk script en wil je die toevoegen? De meeste scripters geven de titel van het script waarmee die opgeslagen moet worden. Dus als je een automatische visser download sla je die op als de titel van het script (voorbeeld: AutoFisherPro). Dit word allemaal uitgelegd in het scripttopic zelf. De scripts moet je opslaan als een .java bestand. Als je zelf een script wilt maken moet je even daar de gepaste Tutorial voor zoeken, daar kan ik je niet bij helpen. Als volgt ga je naar de map ''Scripts''. Die bevind zich in de hoofdmap van RSBot in ''Mijn Documenten''. Dus ik maak even een pad; Mijn Documenten\RSBot\Scripts\ (dat is het pad waar je de scripts in moet opslaan). Als je eenmaal een leuk script als *titelhier*.java hebt opgeslagen verplaats je hem naar deze map (Scripts). Als het script erin staat ga je weer terug naar de RSBot hoofdmap. (Mijn Documenten\RSBot\) Nu zie je 'Compile-Scripts.bat' staan. Klik daarop en laat je Scripts compilen. Als het goed is werkt je Script nu! Als ie niet werkt krijg je waarschijnlijk errors. Deze kan je laten fixxen door de Scripter van het Script. Je kan natuurlijk het ook zelf proberen te fixxen. Dit was mijn Tutorial, Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad! :'D Hebben jullie commentaar/tips? Ik hoor het graag! Groetjes, Dark Farmer (Sythe) PsychoDude (RSBot Forums) |
|
|
||||
|
||||
|
Wat is het link?
|
|
|
|||
|
|||
|
The link that you must use for RSBot you can find on RSBot.org
|
|
|
|||
|
|||
|
In english it says
Quote:
Last edited by nonamekiller : 11-03-2009 at 05:29 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Thats not what i said, i said for the hollanders (dutch people) is english maybe difficult to understand.
|
|
|
|||
|
|||
|
What? All I did is give an english version of what you wrote?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ok for people who speak dutch and do not know how to watch the videos of how to instal or understand english.
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|
| New To Sythe.org? | Common Links |